dokonalý život

Není náhodou, že jsem se stal žákem naší nejvýznamnější, nejznámnější léčitelky a bylinkářky Evy Moučkové, nejen protože mám velmi vyvinutý vysoký práh vnímavosti vůči druhým lidem, ale protože si mne sama vybrala a naučila mě pracovat s dary, které jsem zjistil už v dětství.

„K uchování zdraví těla i ducha náleží práce tělesná i duševní." F. Tomáš

reference

video 

recepty

Během pohovoru vnímám klientovu fyzickou i duševní bolest, nerovnováhu či blokádu v organismu,   a to včetně těch, které vás trápí a trápily i v minulosti. Díky tomu mohu nastavit změny, jejichž cílem je nastolení rovnováhy v celém těle, nejen za podpory bylin nebo potravinových doplňků. 

Během naší spolupráce Vám bude doporučeno jak pracovat sám na sobě, aby jste mohli postupně, systematicky a efektivně vyřešit své zdravotní problémy, které se hromadily několik let, a to i ve spolupráci s lékařem. 

Člověk je sociální tvor a prostředí v kterém žije formuje jeho duši, následně fyzický stav, pokud pracujete v místě kde se trápíte, nečekejte změnu, to platí i pro rodinu, jediná možnost je odejít tam kde si Vás budou vážit jako člověka, protože jste jedineční, jinak můžete svou energii zcela vyčerpat.

 

„Je důležité pro vaší dlouhověkost, naučit se odpočívat bez výčitek." Filip Tomáš

 

Doporučení Peer review se shodují s mými poznatky:

 - pitný režim do 2,5 litrů tekutin denně, záleží na činnosti...

- 1x denně jablko z vlastní zahrádky, ty z obchodních center nemají danou účinnost, ideálně jíst navečer jedno jablko

- 2x týdně rybu, raději čerstvou, potom si ji zamražte sami, ideálně náš zdroj. (pangacius a zmražené nebrat)

- pokud se stravujete mimo domov raději nesolte 

denně si zpívat a také se zasmát, protože bez smíchu jako by ten den nebyl..

- dobře omytá a nejlépe z domácích zdrojů ovoce a zelenina - např. květák, brokolice, paprika, rajče, jablko, avokádo aj.

- 1x za 14dní grapefruit, denně do vlažné vody pár kapek citrónu

- při problémech se zažíváním zásaditá strava, v průběhu pobírání antibiotik brát probiotika, omezit  červené maso a uzeniny    

- 1x denně jogurt s živýma kulturama

- pozor na fastfoodová jídla, jsou mrtvá tj. bez učinných látek výživných pro organismus

- 2x týdně čaj výše uvedený, zázvorový čaj, pro ženy řepíkový a pro muže vrbovku malokvětou.

- je důležitá duševní hygiena, "nebrat si práci domů", procházky přírodou, čerstvý vzduch, hudba..

- občas si dát nohy nahoru, někdy i ruce na 1-2 minuty, je to důležité pro vaší dlouhověkost, naučit se odpočívat. Učit se nebrat si výčitky vážně (mohl jsem toho stihnout, zatím co se válím), protože důležitý je odpočinek pro správnou činnost vašich buněk.

- denně své tělo minutu otužovat vlažnou vodou, utřít hned hlavu a krk, potom osušit, vhodné jsou Kneipovy koupele

- minimálně 2x týdně by se měl člověk mírně zapotit... fyzická práce, procházka, běh, kolo, dle vašich dispozic, přitom je důležité  pitný režim navýšit

- nenechte cloumat svým majestátem, váš život máte zde jeden, nenechte nikoho rozhodovat za vás, lidský život je krátký na to poslouchat někoho kdo si vás neváží, opravdu se nic nezmění, jen ztracíte čas

- udělejte si minimálně jednou za měsíc radost, nějakou maličkostí pro sebe i druhé

- pozorujte svět kolem vás, zastavte se na chvíli a pochopíte, že nemá cenu spěchat

- čím více budete věci před sebou tlačit najust", budete mít i více zkoušek a bolesti v nitru

nejdůležitější je vaše rodina, tak se vraťte domů a polepšete se (ne vždy je kam se vracet) 

„K uchování zdraví těla i ducha náleží práce tělesná i duševní." F. Tomáš
„Nenechte zapadnout slunce nad svým hněvem, budete žít radostněji." Dr. E. Moučková

„Jedna ženská vidí často dál, než pět mužských s dalekohledem.“ —  Jan Werich  

Rozum je pomíjivý, proto k moudrosti málokdy dospějeme" F. Tomáš

 

Obsah stránek  výhradně slouží pro osobní potřebu.

V případě kopírování jen se souhlasem nebo s odkazem na webové stránky děkuji za to. 

 

Děkuji.

Copyright © 2010-2019  Email  Autorská práva Kontakt